Communicatieformulier
Lever een bijdrage aan de communicatie van Human Concern!
In de behandelvisie van Human Concern speelt ervaringsdeskundigheid een belangrijke rol. Wij zijn ervan overtuigd dat het delen van een ervaring helpend en motiverend kan zijn bij de stap naar hulp en bij herstel van een eetstoornis.
Onze Marketing & Communicatie-afdeling werkt graag samen met oud-cliënten die het leuk vinden iets te betekenen. Met behulp van jullie inzet hopen wij Human Concern zo goed en realistisch mogelijk op de kaart te zetten en hiermee mensen met een eetstoornis te bereiken. Dit doen wij bijvoorbeeld door het delen van ervaringsverhalen van medewerkers en oud-cliënten via de website en social media en door deelname aan PR-aanvragen. Met dit formulier willen wij jou vragen of jij het leuk zou vinden ons hierbij te helpen. Hieronder vind je activiteiten waarbij wij oud-cliënten soms om hulp vragen en kan je aangeven welke onderwerpen goed bij jou passen. Daarnaast vragen wij jou ook om enkele persoonlijke gegevens, zodat wij indien nodig met je in contact kunnen komen.
Je kunt op verschillende manieren een bijdrage leveren aan de communicatie van Human Concern:
Ervaringsverhaal
Wil jij graag jouw verhaal delen met de buitenwereld en mensen hiermee motiveren hulp te zoeken en vertrouwen te geven in een eetstoornisvrije toekomst? Vind je het niet erg geïnterviewd te worden en heb jij een goede ervaring gehad met jouw behandeling bij Human Concern? Dan zouden wij het heel fijn vinden als je je ervaringsverhaal met ons wil delen. Deze delen wij vervolgens op onze website (https://humanconcern.nl/ervaringsverhalen/) en brengen wij onder de aandacht op onze social mediakanalen. Als je liever niet wilt dat je naam en/of foto hierbij in beeld komt is anonieme deelname ook mogelijk.
PR-aanvragen
Human Concern krijgt vaak media aanvragen, wij nemen hier aan deel als wij denken dat dit een positieve bijdrage levert en het artikel/programma een realistisch beeld van (en herstel van) een eetstoornis neerzet. Ben jij niet mediaschuw en wil je het onderwerp eetstoornissen bespreekbaar maken in de media door jouw verhaal te delen? Je kunt hierbij denken aan interviews in (online)kranten zoals Volkskrant, AD en NU.nl of voor televisieprogramma’s omtrent eetstoornissen. Bij interviews voor (online) kranten is anonieme deelname vaak mogelijk en er zal altijd iemand van de afdeling Marketing & Communicatie aanwezig zijn om jou te begeleiden bij het delen van je verhaal.
Sociale Media
Human Concern is actief op sociale media zoals Instagram, Facebook, YouTube en LinkedIn. Wij hebben gemerkt dat vele van jullie echte sociale mediafans zijn en (creatief) talent hebben. Wij vinden het mooi om te laten zien dat creativiteit een fijne manier is om je gevoelens te uiten tijdens- en na het herstel van een eetstoornis en daarom vinden wij het leuk om inspirerende content te delen via onze platformen! Ben jij goed met de camera en houd jij van vloggen of kun jij goed schrijven en wil jij graag interessante of creatieve content delen met onze volgers? Of heb jij een ander talent wat wij kunnen gebruiken voor onze sociale media? Dan komen wij graag met je in contact!
Deelname aan informatiebijeenkomsten
Tijdens informatiebijeenkomsten voor nieuwe cliënten zijn er naast medewerkers van Human Concern ook altijd oud-cliënten aanwezig die graag over hun behandeling bij Human Concern vertellen aan bezoekers die geïnteresseerd zijn in een behandeling. Het is namelijk altijd fijn om al je vragen aan een ‘ervaringsdeskundige’ te stellen!
Door middel van het invullen van dit formulier geef je ook akkoord op onze Privacy voorwaarden. Indien je akkoord bent, bestaat op ieder moment de mogelijkheid om jouw toestemming in te trekken middels een door jou ondertekend verzoek.
Dit verzoek kan je versturen naar communicatie@humanconcern.nl. Het intrekken van jouw toestemming heeft géén consequenties.
Wij bewaren jouw gegevens zorgvuldig voor de periode dat wij jouw gegevens nodig hebben en gebruiken dit alleen voor het doel waarvoor wij van jou toestemming hebben, in dit geval voor een eventuele bijdrage in de communicatie van Human Concern. Is dit niet meer het geval, dan zullen wij jouw gegevens vernietigen.