• Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.
human-concern-deeltijd-groepsbehandeling

Inplannen, wijzigen of annuleren van een intakegesprek of kennismakingsgesprek

Voor het inplannen, wijzigen of annuleren van een intakegesprek, kun je contact opnemen met onze afdeling Aanmelding & Intake door te mailen naar aanmeldingen@humanconcern.nl. Je kunt ook telefonisch contact opnemen door te bellen naar 020 – 21 41 051, keuzemenu optie 1. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 13.00 uur.

Wil je een kennismakingsgesprek inplannen of een wijziging doorvoeren voor een kennismakingsgesprek na de intake? Neem dan contact op met ons planbureau via: planning@humanconcern.nl. Je kunt ook telefonisch contact opnemen door te bellen naar 020 – 21 41 051, keuzemenu optie 2. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 13.00 uur.

human-concern-digitale-behandeling

No-show beleid

Sinds 2012 vergoeden zorgverzekeraars geen afspraken meer die kort van te voren worden afgezegd of waarbij cliënten niet komen opdagen, ongeacht de reden. Human Concern is daarom genoodzaakt een no-show rekening van €75,- in rekening te brengen. Dit bedrag staat los van het eigen risico. Als je je afspraak minder dan 24 uur van tevoren afzegt of verplaatst, of als je niet komt opdagen, worden er no-show kosten in rekening gebracht. Let op: omdat wij in het weekend niet bereikbaar zijn, betekent dit dat als je een afspraak hebt op maandag, wij van je verwachten dat je deze uiterlijk vrijdag vóór het tijdstip van de maandagafspraak hebt afgemeld of verzet. Ter illustratie: heb je op maandag om 14.00 uur een afspraak, dan annuleer/wijzig je die uiterlijk vrijdag om 14.00 uur. Wanneer de no-shows de voortgang van je behandeling belemmeren, dan zou een gevolg daarvan kunnen zijn dat je behandeling vroegtijdig wordt beëindigd. Heb je vragen over een no-show rekening? Stuur dan een bericht aan noshow@forta.nl.

human-concern-kwaliteitsmanagement

Afspraak verzetten

Per 3 april 2024 krijgen cliënten 24 uur van tevoren een SMS herinnering voor hun afspraak met de behandelaar. Let op: als een afspraak verschoven wordt naar een moment binnen 24 uur vanaf het moment van je oorspronkelijke afspraak, dan vervalt de SMS trigger en ontvang je geen SMS. Wordt je verplaatst naar een later moment, dus minimaal 24 uur later, dan wordt de SMS wel verzonden.

De SMS dient ter herinnering, maar het is een service en er kunnen geen rechten aan worden ontleend als de SMS om wat voor reden dan ook (technisch, afspraak verplaatst etc) niet verzonden of ontvangen is. Dat betekent dat een niet ontvangen SMS geen reden is om een no-show factuur niet te hoeven betalen.