Klacht indienen

Ben je ontevreden over onze aangeboden diensten? Dan vinden we dat heel vervelend en willen we dat graag weten.

Behandeling voor anorexia, boulimia en eetbuistoornis

Cliënten Human Concern

Ben je cliënt bij Human Concern en ben je ontevreden over onze aangeboden diensten? Dan raden we je aan je klacht eerst te bespreken met degene die hiervoor direct verantwoordelijk is, bijvoorbeeld de Ervaringsprofessional® waarbij je in behandeling bent of een andere medewerker. Daarnaast kun je overwegen om contact op te nemen met de cliënten/familieraad als je feedback hebt op onze behandelingen.

Klacht indienen

Als je een klacht wil indienen kun je deze per e-mail sturen naar: klachtencommissie@humanconcern.nl. Onze klachtenfunctionaris zal je klacht zorgvuldig in behandeling nemen en binnen tien werkdagen contact met je opnemen. Samen met jou wordt er gezocht naar een mogelijke oplossing en verdere afhandeling van de klacht.

Geschillencommissie
Is bovenstaande procedure afgerond en ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dan kun je besluiten om je klacht te laten beoordelen door een onafhankelijke geschillencommissie. Human Concern is aangesloten bij Geschillencommissie Zorg Algemeen.

Klachtenregeling cliënten
In de klachtenregeling cliënten lees je meer over onze klachtenprocedure. Het klachtenreglement kun je hier inzien.